Koszulki reklamowe

koszulki reklamoweKoszulki reklamowe mogą być produktem, który ma rozpowszechnić jakaś akcję społeczną, charytatywną, naukową, rozrywkową lub jakąś markę. W zależności od przeznaczenia koszulki reklamowe mogą mieć całą gamę kolorystyczną od bieli po czerń z uwzględnieniem wszystkich możliwych kolorów, które mogą być pojedyncze lub może ich być kilka np. w paseczki. Z kolei krój jaki mają koszulki reklamowy może świadczyć o tym do kogo jest skierowany czyli kto ma być głównym odbiorcą koszulek. Męskie koszulki reklamowe mogą być klasyczne i w miarę luźne, z różnej wielkości nadrukiem i kolorem w rozmiarach od S do XXL. Wersje to polo czyli kołnierzykiem i kieszonką lub z kieszonką, ale bez kołnierzyka, klasyczny model t-shirtu, lekko dopasowany z długim lub krótkim rękawem i obcisły. Fasony, które nie są typowo męskie czy damskie zamawiają klienci, którzy potrzebują koszulki reklamowe uniwersalne, gdyż ważniejsze jest to, co mają reklamować niż ich fason. Takie koszulki reklamowe wykonane są z dobrej, ale nie najlepszej jakości np. bawełny o cieńszej gramaturze, najczęściej są białe chyba, że reklamować mają nie akcję o zasięgu ogólnospołecznym lub światowym, a określony produkt czy np. stację radiową, która ma swój charakterystyczny kolor i potrzebne są ich ilości, które idą nawet w kilkaset lub tysiące sztuk. Wtedy ich rozmiarówka także jest standardowa czyli od S do XXL i może ją założyć kobieta i mężczyzna bez obaw, że ktoś stwierdzi, iż chodzi w koszulce nie odpowiedniej do swojej płci. Z kolei fasony typowo kobiece koszulki reklamowe mogą być dopasowane do ciała, z aplikacjami lub bez, kieszonkami, kapturem, rozpinane na zamek itd., co też zależy od tego kto i do czego ma zamiar te koszulki reklamowe przeznaczyć. Koszulki reklamowe mogą być przeznaczone nawet dla dzieci i wtedy zarówno materiał, jak i druk itd., jest najwyższej jakości. Kolory zarówno koszulki reklamowe, jak i nadruki mają ładne i przyciągające wzrok, ale nie są one rażące złym dobraniem koloru koszulki do nadruku. Częściej wykorzystuje się też tkaniny o różnych deseniach i z mniejszym lub większym logo naszytym na ramieniu, klatce piersiowej czy w innym strategicznym punkcie, który jest dobrze widoczny np. brzuch lub plecy. Marki odzieży dziecięcej wykorzystują koszulki reklamowe, gdy wypuszczają serię odzieży z wybranym bohaterem z bajki itp., co dodatkowo podnosi sprzedaż. O jakości materiału i wykończenia decyduje właśnie to dla kogo mają być przeznaczone, jaka ilość i technika oraz wielkość nadruku, a te najlepsze pod każdym z tych względów zamawiają znane i uznane marki odzieżowe krajowe i światowe.

Comments are closed.